Monday 5 December 2011

MY Celoteh : post pelik2 di FB..memang gila..

Ish..aku bukan apalah dengan all the posting at the FB ni..
kawan2 aku pun bukan banyak sampai 1000+++++ gitu.. nda juga lah...
tapi kawan facebook aku nda lah ramai...nanti ramai..aku nda kenal..kan payah jua nanti tu...contohnya aku baru2 ni tiba2 bagi komen dengan salah orang..nah..bayangkan kawan2 aku sendiri aku nda kenal...baru 800+ orang kawan aku ni...
hehe..tu cerita lawak...nanti dulu...
sekarang aku ada problem dengan post kawan2 aku..nasib baik kawan aku...kalau nda lama udah aku unfriend you..haha..greyson chance..
pasal greyson chance? nanti dulu..tu aku obses sikit...
kebanyakan post paling pelik yang di jumpai...
1.Mengaku dia paling no.1..
dia ingat dia baik sangatkah..? that's annoying...menjengkelkan lagi memualkan...habis smua orang dia kutuk hina and caci...hello even dia x hina aku..tapi dia tetap hina orang..
that's not good...so badly..haha=)
tapi paling x tahan dia tetap buat macam di fb tu dia no.1...
very menjengkelkan...
                                                                                               


2. GUNA TULISAN ALIEN tyme post status...
s***T buat aku memaki setiap kali aku buka fb bila ada post alien...
tulisn kejap kecik kejap besar..ingat ni apa....
mungkin orang yang nak type post camtu ingin menunjukkan betapa hebatnya dia dalam menekan butang caps lock semasa menaip...anyway even dia ada bakat begitu..buat apa nak menunjukkan di FB sampai mata orang lain terbuntang2 mau baca...satu benda pun kadang sampai tidak faham apa yang cuba di sampaikan..
ishh dah lah guna bhasa yang kiut kononnya padahall...menjijikkan ok!!
contoh :
Hi SuMe DaH MaKaN KeWW....
hIK HiK HiK aKU Ni AliEn N aKu AdA kEmAhiRan TeKaN bUTanG cAps LoCk DnGaN lJu SkaLI...

VERY MENJENGKELKAN..

3.POST MENGHINA IBUBAPA..
kali ni ni lah post yang sya rasa paling teruk setakat ni...yang saya tengok dengan mata kasar...very the menjengkelkan...ibu bapa sendiri dihina dan dimarah dengan begitu lancang sekali..ish3 memang tak berhati perut apabila hal sebegini rupa di post di FB yang sepatutnya tempat yang boleh menyemai kepada perkara2 kebaikan..misalnya berdakwah ke...tak yah nak buat benda2 yang tak da pedah...

INILAH ANTARA POST2 PELIK TAPI BENAR YANG PERNAH DIJUMPAI DI FB SYA YANG HANYA MEMPUNYAI RAKAN SEBNYAK 800++
MUNGKIN ANDA YANG MEMPUNYAI RAKAN 1000-2000++ JUGA ADA BANYAK PENGALAMAN..APA LAGI...KONGSIKAN BERSAMA..AGAR MENJADI PENGAJARAN UNTUK MENJADIKAN FB NI TEMPAT YANG AMAN DAN SENTOSA...
HAHA=)

No comments:

Post a Comment