Friday 9 December 2011

MY Life : Menunggu..




adui..
sedang menuggu tawaran..tawaran apa tu?
tawaran mau masuk MMU (Multimedia Creative), Mara, bila nak bagi surat ni..nervous ne, menurut blog budak mrsm kt tu, mara dah hantar surat, guna pos laju katanya...harap2 aku dapatlah benda ni..aku sangat berharap benda ni, aku kurang yakin ngan spm aku bleh pegi jauh lagi...dahlah uni ni uni yg terbaik untuk multimedia, hmmmm tapi tulah...swasta, aku tak mampu nak bayar suma ni kalu after spm..so maralah tempat bergantung sekarang ni...kalau lah mara dengar ni, agak2 dia nak bagi ka tidak ni....???
lawaklah...
tapi kawan2 aku yang lain, yang ambil doktor or engineering perlu hadir temuduga...so memanglah drang prlu hadiri temuduga tu..so gudlark u alls...
but aku risau..aku minta multimedia creative, tapi aku tak ambil seni...tapi menurut kelayakan dengan menggunakan keputusan trial aku tu...bleh sebenarnya...seni tidak diperlukan...
tapi blehkah yakinkan mara dengan semua tu...?
i hope drang bleh trimalah yer....
so sekarang ni nak menunggu..tapi kalau takda..peluang masih luas depan mata..dont you worry bebeh...hahahahah..=)
I'M WAITING OUTSIDE THE LINE ...

1 comment:

  1. Dah follow da.. :) follow me back k? http://fazlinazahran.blogspot.com/

    ReplyDelete